Site Loader

 

 

کانون فرهنگی محبین آل طه آمل با حمایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دبیرخانه بخش عکس اشکواره فرهنگی هنری حسینی برگزار می کند .

دبیرخانه بخش عکس اشکواره فرهنگی هنری حسینی در پنجمین دوره برگزاری، ضمن تعیین محوریت نشانه‌ها و تاثیرات ‏مفاهیم عاشورایی در خانواده و جامعه در نظر دارد با تغییر رویه در پذیرش آثار، پذیرای ایده‌ها، اندیشه‌ها و روایت‌های عکاسان ‏در قالب مجموعه عکس باشد.

نگاه خلاقانه، بررسی موضوعات  اجتماعی برگرفته از مفاهیم عاشورا، معناگرایی و آیین‌ها موضوعاتی ‏است که عکاسان می‌توانند آثار خود را ارئه دهند.‏

‏شرکت تمامی عکاسان و علاقمندان عکاسی در این جشنواره آزاد بوده و هر عکاس حداکثر می‌تواند ۳ مجموعه عکس و هر مجموعه حداکثر تا ۱۲ عکس رنگی یا سیاه و سفید به دبیرخانه ارسال ‏کند.

‏هر مجموعه باید دارای عنوان و استیتمنت بوده و به همراه ارسال مجموعه در قالب فایل( پی دی اف یا ورد ) ارائه شود و عکس‌ها باید به صورت یک فایل( ‏jpg‏) در اندازه ضلع بزرگ ۲ هزار پیکسل و رزولوشن ‏dpi‏ ۱۵۰ ارسال شود.‏

‏پس از داوری و راهیابی اثر در بخش نمایشگاه ، منتخبین باید اثر اصلی را جهت چاپ ارسال کنند، همچنین شرکت‌کنندگان باید مشخصات خود از قبیل نام، نام‌خانوادگی، تاریخ تولد، محل تولد، کد ملی، نشانی محل سکونت و ‏شماره تماس را در هنگام ارسال عکس اعلام کنند‌.

هر نوع ویرایش عکس که مستند بودن عکس‌ها را دچار خدشه نماید موجب حذف اثر خواهد شد، آثار ارسالی باید از سال ۱۳۹۵ تاکنون تولید شده باشند، دبیرخانه از پذیرش تک عکس در این دوره معذور است.

‏آثار  تک‌عکس راه یافته به بخش نمایشگاه در دوره‌های گذشته اگر به صورت مجموعه عکس در این دوره ارائه شوند نیز برای ‏داوری پذیرش نخواهند شد.‏

‏نحوه ارسال آثار از طریق ایمیل به آدرس الکترونیکی ‏photoashkvareh@gmail.com‏ است.

‏دبیرخانه فرستنده عکس را به‌عنوان صاحب اثر شناخته و در صورت مغایرت و بروز هرگونه مشکل حقوقی تبعات آن بر عهده ‏فرستنده اثر خواهد بود، همچنین ارسال عکس به دبیرخانه به‌معنی قبول مقررات و سایر تصمیمات دبیر خانه چهارمین دوره ‏بخش عکس اشکواره حسینی است.

‏مرجع اصلی اطلاع‌رسانی صفحه اینستاگرامی به آدرس ‏ashkvare.ir@ است و دبیرخانه جشنواره در آمل، بلوار آیت الله یوسفیان، اندیشه ۴۹ واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل قرار دارد.

به مقام اول؛ تندیس جشنواره به ‌علاوه لوح سپاس و مبلغ 30 میلیون ریال جایزه نقدی ‏

مقام دوم؛ لوح سپاس جشنواره به ‌علاوه مبلغ 25 میلیون ریال جایزه نقدی ‏

مقام سوم؛ لوح سپاس جشنواره به‌علاوه مبلغ 20میلیون ریال جایزه نقدی و سه اثر شایسته تقدیر هر کدام به مبلغ 10  میلیون ریال و به عکاسان راه یافته در بخش نمایشگاه گواهی شرکت اعطا می‌شود.‏

مهلت ارسال آثار 21 شهریور ماه 1401 است و اعلام آثار برگزیده 24 شهریور ماه خواهد بود،  شماره ارتباطی از طریق واتساپ 09119204172 است.

Post Author: Admin2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *