Site Loader

 

 

کانون فرهنگی محبین آل طه آمل با حمایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دبیرخانه بخش داشتان کوتاه اشکواره فرهنگی هنری حسینی برگزار می کند .

پنجمین دوره بخش «داستان کوتاه» اشکواره حسینی برگزار می‌شود

دبیرخانه بخش داستان کوتاه اشکواره فرهنگی هنری حسینی برگزاری این بخش را بدون محدودیت سنی و با موضوعات: امام حسین (ع)، شهدا، شهید والامقام سردار سلیمانی، حضور، نقش و تاثیر زنان در عرصه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌کند. آثار باید در برگیرنده موضوع و محور‌های فراخوان بوده و هر نویسنده می‌تواند با دو اثر در این بخش حضور پیدا کند.

همچنین داستان کوتاه ارسالی باید حداکثر تا ۲ هزار و ۵۰۰ کلمه بوده و پیش از این در هیچ جشنواره یا جایزه ادبی صاحب رتبه نشده باشد.

قید عنوان اثر ضروری است و دریافت آثار در قالب word امکان‌پذیر خواهد بود، اظهار داشت: شرکت در این بخش برای همگان آزاد و محدودیت سنی ندارد.

از نظر برگزار کننده، ارسال کننده‌ی اثر مالک اثر شناخته و هرگونه مسئولیت و پاسخگویی به پیامد‌های حقوقی ناشی از آن، با ارسال کننده‌ی اثر خواهد بود.

ارسال کننده اثر با شرکت در این بخش، حق هرگونه استفاده از اثر ارسالی را با حفظ حقوق معنوی ارسال کننده، برای دبیرخانه اشکواره حسینی قائل می‌شود.

صاحب اثر می‌بایست مشخصات فردی خود از جمله نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، استان و شهر محل سکونت، شماره‌ی همراه و همینطور یک شماره تلفن ثابت را به همراه اثر یا آثارش ارسال نماید.

ارسال اثر به معنای پذیرش تمامی شرایط و مقررات این اشکواره است و تصمیم‌گیری دربارۀ موارد پیش بینی نشده، بر عهدۀ دبیر بخش خواهد بود.

به انتخاب هیات داوران به سه نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد، همچنین به منظور حمایت از نویسندگان، آثار چهار نفر را بعنوان شایسته تقدیر در این بخش انتخاب و معرفی می‌کند.

آخرین مهلت دریافت آثار اول مهر اعلام و بیان کرد: شیوه دریافت آثار تنها از طریق شماره ۰۹۳۷۰۰۲۳۳۶۴ در پیام رسان‌های واتساپ یا تلگرام و یا ایتا امکان پذیر خواهد بود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه واقع در آمل، بلوار آیت الله یوسفیان (چاکسر)، اندیشه ۴۹ دبیرخانه اشکواره فرهنگی هنری حسینی ارسال نموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت و یا صفحات مجازی اشکواره به آدرس www.ashkvare.ir و ashkvare.ir در اینستاگرام و تلگرام مراجعه کنند.

Post Author: Admin2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *